Submit offer Rådgivning om online makredsføring af alkoholfri øl
Rådgivning om online makredsføring af alkoholfri øl
1. GENERELLE OPLYSNINGER:
Dato: 4/2 - 2025
Spørgsmål og tilbud rettes til: Kim Christensen.
Tlf. nr. og e-mail: 2613 5911. Kim@Doingzero.beer
Aftalen bliver en aftale mellem FBCD A/S (Food & Bio Cluster Denmark) og Rådgiveren, som vi indgår på vegne af Doing Zero.
2. PRÆSENTATION AF UDBYDENDE VIRKSOMHED:
Doing Zero er den eneste danske virksomhed, der udelukkende producerer og sælger alkoholfri øl. Alle produkter er økologiske, hvilket understreger virksomhedens fokus på bæredygtighed og kvalitet. Siden grundlæggelsen i 2022 har Doing Zero oplevet en solid vækst og har vundet flere priser for deres innovative og smagfulde produkter.
3. BESKRIVELSE AF OPGAVEN UNDER MARKEDSAFDÆKNING:
Opgaven fokuserer på rådgivning og udvikling af effektive værktøjer til brug i virksomhedens markedsføring på sociale medier, primært Instagram og Facebook. Dette inkluderer rådgivning om hvordan Doing Zero kan:
· Udvikle en strategi for SoMe-markedsføring, der understøtter Doing Zeros brand og værdier
· Skabe retningslinjer for indhold, herunder tone of voice, visuel identitet og budskaber
· Lave anbefalinger til indholdsformater, der engagerer målgruppen og styrker brandets synlighed
· Give introduktion til relevante analyseværktøjer, der kan måle og optimere kampagner og indhold
· Hands-on vejledning i brugen af sociale medier for at sikre en effektiv og konsekvent tilstedeværelse på udvalgte platforme.
· Assistere i at udarbejde en eksekverbar handlingsplan og budget for den fremtidige markedsføring af Doing Zero.
4. OPGAVENS MÅL OG SUCCESKRITERIER:
Målet med opgaven er at give Doing Zero den nødvendige viden og de rette værktøjer til at varetage og videreudvikle deres markedsføring på sociale medier internt. Succeskriterier inkluderer:
· Udarbejdelse af en konkret strategi, handlingsplan og realistisk budget for sociale medier
· Øget engagement og rækkevidde på primært Instagram og Facebook
· Evnen til selvstændigt at producere og publicere relevant indhold
· Forståelse for, hvordan man analyserer og optimerer markedsføringsindsatsen baseret på data
5. BUDGET OG TILBUDSSPECIFIKATION:
Budget: 43.000,-
Vi forventer, at det skriftlige tilbud som minimum indeholder:
• Dato for afgivelse af tilbud: Tilbuddet skal senest afgives 21/2 -2025
• En kort præsentation af tilbudsgiver med angivelse af CVR-nummer og kontaktoplysninger.
• Tilbudsgivers forslag til løsning af opgaven
• Angivelse af pris for løsning af opgaven
• Evt. rabat
• Forventet tidsplan
• Evt. forudsætninger for tilbuddet
Der vil blive afholdt 1-1 møder med udvalgte rådgivere for at afklare om det er det rigtige match med den rigtige erfaring.
6. BAGGRUND FOR UDBUD:
Udbyder er underlagt en række krav om god, sund finansforvaltning, herunder dokumentation for at den aftalte pris ved eksterne indkøb er et udtryk for markedsprisen. Dette udbud er et led heri.
Vi understreger at tilbudsgiver alene må give tilbud på den efterspurgte leverance. Ydelser af eksekverende eller implementerende karakter kan ikke godkendes. Det endelige tilbud vælges af udbydende virksomhed ud fra en vurdering af bedste sammenhæng mellem pris og kvalitet.